De laatste loodjess... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sarah Eva - WaarBenJij.nu De laatste loodjess... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sarah Eva - WaarBenJij.nu

De laatste loodjess...

Door: Eef & Saar

Blijf op de hoogte en volg Sarah

31 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Hii allemaal,

Okee het grote moment is bijna daar!! Het moment waar we toch beiden wel vanaf na de middelbare school mee bezig zijn geweest, alleen hoe en wat wisten we toen precies nog niet. Nu wel!! (najaa, zo ongeveer;)) Wij vertrekken dus eindelijk lekker morgen naar Guatemala om daar twee weken een Spaanse talencursus te volgen en om vervolgens helemaal af te zakken en rond 6 juni in Sao Paulo, Brasil te zijn voor de oranjecamping. De tijd daar tussen blijft een verrasing, we weten ongeveer naar welke landen we zullen gaan maar daar kunnen we ook zomaar weer vanaf wijken als het ergens anders nog leuker blijkt te zijn. Wij zullen de aankomende maanden echt als backpackers door het leven gaan, dus de make upjes, nagellakjes en mooie haartjes zullen op een wat lager pitje staan;). En dat inpakken, damn, valt ook nog niet mee zeg. Voor allerlei verschillende klimaten moeten we kleding meenemen. Gelukkig verblijven we niet geheel op de onbewoonde wereld en is daar ook vast genoeg te koop. Well peepss de aankomende tijd zullen hier verhalen over onze avonturen op komen te verschijnen en kun je een beetje lezen en volgen wat we meemaken.

Verder voor de mensen die ons nog willen komen uitzwaaien morgen, half twaalf vliegen we en we verwachten wel spandoeken etc nzo he;). Neee grapje, wij hebben er super veel zin en zullen iedereen hier ook best wel een beetje missen. Voor nu gaan we verder met inpakken en zeggen we tot ziens en tot over 6 maandjes!!

Liefss van Eef & Saar

• 31 Januari 2014 - 19:03

Bo:

Woehooeee finaly!
    Enjoy meiden!

Kusje

• 31 Januari 2014 - 19:07

Karen:

Heel veel plezier....ga veel mooie dingen zien, doe voorzichtig en geniet..
    Als je er zo lang naar uitkijkt moet je er alles uithalen...
    tot laterzzzz
    liefs michel, mendy en karen

• 31 Januari 2014 - 19:17

Shiki:

HEEL VEEL PLEZIER LIEVERDS!!! Dikke kus en een knuffie

• 31 Januari 2014 - 19:34

Daniëlle:

Jullie gaan een geweldige reis maken!! :D Heeeeeee veel plezier!!! En pas goed op elkaar! Kus Daan

• 31 Januari 2014 - 20:09

Fam Papavoine:

Heel veel plezier, een droom komt uit.
    Liefs Piet en Marleen Papavoine

• 31 Januari 2014 - 22:03

Hilly:

De spandoeken liggen klaar. En zet je schrap Sara, voor het zoenen van Henk morgenochtend.

• 31 Januari 2014 - 22:09

Adinda:

Whaaaaaa succes nog met inpakken schatties tot morgen!! Xxx

• 01 Februari 2014 - 00:21

Spannend!!! Veel plezier lieverds. Enjoy! Zal jullie missen. X

• 01 Februari 2014 - 19:21

Gerda En Erik:

Dag lieve meiden,
    Vandaag was het eindelijk zo ver, de reis kon beginnen! In alle vroegte hebben we jullie uitgezwaaid. Het was spannend,ontroerend, vreugdevol en een beetje verdrietig tegelijkertijd. Papa en ik en ik denk ook jou paps en mams Eva, weten hoe enorm veel zin jullie er in hebben. We zullen jullie verhalen volgen. Maar voor nu eerst maar veilig aan komen in Guatamala. Pas goed op elkaar en geniet. Dikke kus voor jullie allebei xxxx

• 02 Februari 2014 - 01:08

Lamla:

Lieve Sarah en eva
    Heel veel plezier en geniet van al het moois wat jullie gaan beleven. Let goed op elkaar en kom weer veilig thuis. Wij zullen jullie net als zovelen ook gaan volgen.

• 02 Februari 2014 - 01:12

Erik:

De meiden zijn inmiddels gearriveerd op het Tokumen National Airport in Panama City en wachten op hun vlucht naar Guatemala Stad. Leuk om gewoon FF te kunnen appen.

• 02 Februari 2014 - 10:07

Erik:

Om 05.11 Nederlandse tijd kregen we het bericht dat de ladies gearriveerd waren in het hostel in Guatamala. Het is daar 6 uur vroeger dus mooi voor middernacht. Starten maar met dar avontuur! Veel plezier!!!

• 05 Februari 2014 - 19:51

Monique :

Heeeel veeeeel plezier en pas goed op jezelf !!!
    Je boksmaatje ;-)